זן מאסטר סו-בונג

סי-הוי נולד בשנת 1943 למשפחה סינית בהוואי, הוא היה אדם מאוד מלומד, קרא ספרים רבים על בודהיזם ומדיטציה אך מעולם לא עשה תרגול מדיטציה מעשי. יום אחד החליט סי-הוי כי הוא רוצה לפגוש מאסטר אמיתי ולשאול אותו מספר שאלות שלא הצליח להבין.

חבר סיפר לו על זן מאסטר קוריאני בשם סונג-סאן שמתארח במנזר בעיר. סי-הוי ניגש למנזר וקבע להפגש עם המאסטר.

בבוקר הפגישה ישב סי-הוי על ספסל וחיכה. שעת הפגישה חלפה, אך זן מאסטר סונג-סאן לא הגיע לפגישה, הוא אף חלף על פני סי-הוי מספר פעמים והתעלם ממנו לחלוטין.סי-הוי חיכה וחיכה מעל שלוש שעות אך לא פצה פצה את פיו.לבסוף סימן לו זן מאסטר סונג-סאן לגשת לשבת עימו סביב שולחן סיני נמוך. “מה שאלתך ?” שאל אותו המאסטר. סי-הוי שלף את ספר "סוטרת הפלטפורמה", פתח אותו והצביע על המשפט שבו מתאר הפטריארך השישי את רגע הארתו. סי-הוי שאל מה הכוונה ב"הארה" שמתוארת בספר והחל לצטט מתוכו את התיאור.באותו הרגע זן מאסטר סונג-סאן טרק בחוזקה את הספר על אצבעו של סי-הוי וצעק עליו: "מי אתה ???“.סי-הוי ההמום גמגם, "למה אתה מתכוון ?”.זן מאסטר סונג-סאן המשיך, "מרגע זה אתה מפסיק לקרוא ספרים, מרגע זה אתה מניח להכל !”
מאותו היום הפך סי-הוי לאחד מתלמידיו הקרובים של זן מאסטר סונג-סאן ותרגל תחתיו כנזיר במשך 20 השנים הבאות .בשנת 1992 קיבל ממנו את העברת הדהרמה והפך להיות זן מאסטר סו-בונג.